۱۰ پاسخ

من مای بیبی مولفیکس سایز ۵ گرفتم ۱میلیون و ۵۰ تومان😩

مای بی بی من گرفتم ۳۸ تایی سایز ۳ ۸۰۰ هزار تومان ناقابل قیمت جدید 🙄

چند شده عزیزم

چی گرفتی . چند ؟؟

ماى بيبى ١٠٠ت گرونتر شده

چرا پوشک هم گفتن میخواد گرون شه

چرا اونها هم صد تومان بیشتر شدند

من ک بچم امشب شیرخشک نداره پول ندارم بخرم خاک بسرم

آخرین مای بیبی که گرفتی چند ؟؟
قیمت جدیدش من دیدم ۹۵۰ مارک مولفیکس

چند شده؟؟

سوال های مرتبط

مامان ،،،مهدیار،،، مامان ،،،مهدیار،،، ۶ ماهگی