چه خبره🥺
من مولفیکس ۴۰ تایی گرفتم ۴۰۰
سایز۱و۲بهمن ماه خریدم برا بچم بسته۴۸تایی خریدم ۱خورده ای
من هانیز گرفتم سایز چهار ،سی چهارتایی 680
من خود مارک مای بیبی گرفتم ۶۷۵
مولفیکس هم۶۷۵بود دوروز پیش گرفتم
سایز یک و دو دارم دو بسته سه گرفتم
من ۳۴ سایز ۴ خریدم ۶۵۰
من همین یک ساعت پیش گرفتم ۶۰۰همین مارک و همین سایزو
هعیی اره واقعا خیلی گرون شده
من مارک ببم گرفتم ماه قبل 400تومن راضیم ، حالا این ماه هنوز نرفتم خرید نمیدونم افزایش قیمت داشته یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.