۶ پاسخ

من دیروز واکسن زدم واسش
پاشو تکون میده گریه میکنه
منم امدم پاشو قنداق کردم که تکون نده
خداروشکر بهتر بود

بیشترپای‌چپ فشارمیاد

اونجوری بغل میکنی اذیت نمیشه

استرس نداشته باش از پسش برمیای
هر یک ساعت تبشو چک کن
روز اول هر ۴ ساعت پاراکید بده کمپرس سردم بزار ولی کمپرست خیس نباشه
روز دومم هر ۶ ساعت

امروز وامسن آنارو زدیم ،یواش بغلش کن طوری که پاهاشو سفت فشار ندی مراقب باش

اصلا اذیت نمیشد یواش بغلش میکردم زیاد به پاش فشار نمیاوردم

سوال های مرتبط

مامان سیب سرخ مامان سیب سرخ ۱۳ ماهگی