نترس ما اینجاییم
نترس ماهستیم
حتما پارکید هر ۴ساعت بده
من دیروز زدم مثله آب خوردن بود اصلا اذیت نکرد
اصلانگران نباش من دیردز انقدر استرس کشیدم کارم به دکتر کشیها شد
من بیخودی استرس داشتم نه تب کرد ن بی حال بود خداروشکر عالی گذش
منم استرس دارم زیاد گریع میکننن؟؟
نگران نباش عزیزم فقط اومدی خونه دیدی بی قراره پاهاشو با یه پارچه نازک ببند که هی تکون نده دردش بگیره فقط نازک باشه که گرمش نشه دمای بدنش بره بالا
منم ده روز دیگ باید ببرمش🥲
میگذره 🥺
نگران نباش بالاخره میگذره. یه کم گریه میکنه و بیشتر باید رو پات باشه اما سخت نیست
اصلا نگران نباش فقط چند ساعت اولش سخته ک پاشو تکون میده و جیغ میزنه بعدش دیگه باید تبو کنترل کنی ک چیزی نیست
چن ماهگی؟؟
هیچ نگرانی وجود نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.