فردا به وقت واکسن 2ماهگیه استرس دارم
واکسن

تصویر
۶ پاسخ

دوماهگی تب ندارن زیاد سخت نیست چهارماهگی بدکوفتی بود سه شب تب کرد بچم

منم فردا واکسن دو ماهگی داره😢

منم باید فردا ببرم .فردا ۲ماهشه

من6اردیبهشت داره دخترم واکسن دوماهگی

واکسن دوماهگی خوبه هیچ درد وتبی نداره چهارماهگی سخته بچه بی اشتها میشه بهونه گیرمیشه

منم واکسن چهار ماهگی دارم 🥺

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی