دوماهگی تب ندارن زیاد سخت نیست چهارماهگی بدکوفتی بود سه شب تب کرد بچم
منم فردا واکسن دو ماهگی داره😢
منم باید فردا ببرم .فردا ۲ماهشه
من6اردیبهشت داره دخترم واکسن دوماهگی
واکسن دوماهگی خوبه هیچ درد وتبی نداره چهارماهگی سخته بچه بی اشتها میشه بهونه گیرمیشه
منم واکسن چهار ماهگی دارم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.