۶ پاسخ

یک ماه قبل عید نورامیس ۵ تومان زدم

۱/۵‌من زدم رئوفیل

من نورامیس زدم 4و نیم

از ۱ تومن هست بستگی ب برند و جایی ک میری داره

۵ م ایرانی

۳ م
.

سوال های مرتبط

مامان دلیل بودنم مامان دلیل بودنم ۲ سالگی