۵ پاسخ

بچه ی منم همینطوره

وای پسر منم همینجوری میکنه🤧
من دیگه قلبم درد میکنه از دست کاراش😂

گریه ی الکی و بهانه گیری و لجبازی اقتضای سن ۲-۳سال هست
حالا بعضی بچه ها زودتر از ۲سال علائم نشون میدن

طبيعي

طبیعیه،اقتضای سنشونه همشون

سوال های مرتبط