وای واکسن شش ماهگی واقعا سخت بود
یه شرکت دوتا واکسن تزریقی رو باهم ادغام کرده و یه دونش کرده
بعضی بهداشت ها ازینا دارن بعضی ها نه
برای هین برا بعضیها دوتاست بعضیها یکی
دوتا تزریقی دوتا خوراکی
روز اول اوکی بود ولی از شبش تبش شروع شد روز دوم کلا گریه بود و تب میکرد
دوماهگی و چهارماهگی خیلی خوب بود
یدونه تزریقی یدونه خوراکی
فوق العاده راحت بود نه درد داشت نه تب کرد
اره برا من خيلي سخت بود يكي بود
دوتا بود و از واکسنای قبلی خیلی خیلی سبک تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.