۶ پاسخ

وای واکسن شش ماهگی واقعا سخت بود

یه شرکت دوتا واکسن تزریقی رو باهم ادغام کرده و یه دونش کرده
بعضی بهداشت ها ازینا دارن بعضی ها نه
برای هین برا بعضیها دوتاست بعضیها یکی

دوتا تزریقی دوتا خوراکی
روز اول اوکی بود ولی از شبش تبش شروع شد روز دوم کلا گریه بود و تب میکرد
دوماهگی و چهارماهگی خیلی خوب بود

یدونه تزریقی یدونه خوراکی
فوق العاده راحت بود نه درد داشت نه تب کرد

اره برا من خيلي سخت بود يكي بود

دوتا بود و از واکسنای قبلی خیلی خیلی سبک تر بود

سوال های مرتبط

مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان دو تا قند❤️💋 مامان دو تا قند❤️💋 ۶ ماهگی
مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان parsa مامان parsa ۱۵ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان بردیا💚 مامان بردیا💚 ۱۳ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی