به هرحال سریع میای توماشین،قنداق بهتره،بچه اذیت نمیشه،توماشینم کولرروشن،بنظرم قنداق فرنگی خیلی بهتره
میتونی جلوشو باز بذاری تو ماشین گرم نشه .چون بالاخره باید یچیزی زیرش باشه ک بشه بغل کرد بچرو .خیلی کوچولوان😍کریر یا سوئیسی ام داشته باشی خوبه یا ساک حمل
قنداق سوئیسی ببر بهتره اونا گرم دیگه خیلی اون تیر ماه
اره گرمشه.منم میخوام بزارمش تو کریر یه پتو نازک بندازم روپاش
دورپیچ موسیلن بگیر عالیه منم تیر ماهیه نی نیم
من کریر میبرم پتو خم میبرم شاید تو ماشین کولر روشن باشه بچه اذیت بشه
بپیچ تو دور پیج نخی یا پتو نازک که نه سردش بشه نه گرمشبشه.
یه پارچه دورپیچ توی سرویس بیمارستانیش هست؟اون کفایت میکنه یا باید ضخیم تر باشه؟
اره پتو ببر
دختر منم تیر به دنیا میاد فقط قنداق سوئیسیو میبرم با خودم دوست دارم فقط بغل خودم باشه😅🥰
اره گرمه من قنداق سوئیسی میبرم با یه پتو دورپیچ نازک
بله بله گرمه یه پتو دور پیچ نازک اوکیه
آره بهتره پتو دورپیچ مخصوص همون فصل استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.