رابطه سینه رو امتحان کن
امیدوارم بدردتون بخوره
با رابط بدین بگیره نوک سینتون بهتر میشه منکه هیچی نداشتم داره یکم در میاد
عزیزم منم سینم نوک نداره اصلا
ولی بچم گرفت
3 روز بهش شیشه دادم چون نمیگرفت و گشنش بود.. ولی دیگه بهش ندادم و گشنه که شد گرفت درسته اولش چون جون نداره میک بزنه و راحت مثل شیشه در نمیاد بی قراری میکنه ولی بهش شیشه نده کم کم سینت رگ میاد و خوب میشه.. با انگشت اشاره و انگشت وسطی سر سینتو نازک کن و بذار دهنش میگیره ❤یکم حوصله کن درست میشه
باید صبور باشی
عزیزم کم کم شیرت خشک میشه چون شیر سینه با مک نوزاده که بیشتر شیر میده
از مشاور شیردهی کمک بگیر قطعا سخت خواهد بود اما ارزشش رو داره
پسر اول من همینجوری بود که شیرخشکی شد بخاطر همین همیشه عذاب وجدان دارم
امیدوارم تا زوده بتونی برش گردونی به سینه خودت
تبدیل امتحان کردی؟تبدیل سینه بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.