چون بچه شیرمیدم اشکال نداره شام ساندویچ همبربخورم؟

۶ پاسخ

گوشت گاو توش داره خیلی دلدرد میاره

بخور نوش جونت

نوش جونت بخور چه ایرادی داره؟

خب پ هیچ

چه اشکالی میخاد داشته باشه بخور

چ ن توش سویا داره گمونم خیلی نفخ داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی