۳ پاسخ

از دستشویی فرتگی استفاده کن ببین بهتر نمیشی
خیلی سخته اینجوری که🥲

منم یکی دو بار اینجوری شدم

خب چجوری مرخص شدی اونایی که یبوست میشن رومرخص نمیکنن منم اونجوری بودم تامیتونی روغن زیتون روی غذات بریز سوپ جوبخور

سوال های مرتبط