۲ پاسخ

تو شیردهی هر چیزی دوست داری بخور، واکنش بچه مهمه، اگر دیدی دل درد گرفت خب اون غذا ی خاص رو یه مدت نخور، تو شیردهی فقط مواظب داروها باید باشی که سر خود نمیشه خورد

من قبلاً اصلا نمی‌خوردم ولی بعد زایمان چون غذای راحتیه چندبار خوردم 🤣

سوال های مرتبط