۸ پاسخ

منم کریر نخریدم.خیلی سنگینه خدایی.بعدم برای چندماه بیشتر نمیشه استفاده‌ کرد.قدش یکم بلند بشه،اصلا جاش نمیشه

مخمل نگیر بچه عرق میکنه

منم بجای کریر قنداق سوئیسی گرفتم
بنظرم کاربردش توی نوزادی خیلی زیاده
هم بچه بخواد دست به دست بشه جایی
هم برای آوردن از بیمارستان
هم بهداشت و اینا که نیاز ببری یا مهمونی
قیمتشم کمه

من تترون گرفتم دقیقا چون مخمل عرق می‌کنه و هم اینکه خیلی زیاده تو بازار، تکراریه من خودم نمیپسندم

من قنداق سویسی گرفتم و اصلا کریر نگرفتم
و برا منم مخمل هست و اینکه بچه منم خرداد به دنیا میاد روزا که نمیشه ببریشون بیرون فقط شبا میشه برای اون موقع هم خوبه به نظرم بچه اون قد فک نکنم عرق کنه
اگر لباسش مناسب باشه

من از تمام سیسمونی فروشی‌ها سوال کردم گفت قنداق سویسی فقد تا چهل روز ب درد میخوره دیگ ب درد نمیخوره
ب جاش قنداق فرنگی بگیر. هم یه نوع تشک برا زیر پاش هم میتونی اگ کولر روشن میکنی بزاری داخلش. تا سردش نشه هم اینکه نخوای هم چسباش باز می‌کنی حکم تشک داره خیلی کاربردی تره تا ۶الی ۷ماهگی هم میشه حتی بیشتر

من قنداق نگرفتم چون هوا گرمه ی پتو دور پیچ نازک گرفتم کریر از سر بچه اولم دارم خدایی زیاد به کارم اومد مخصوصا تو ماشین یا مسافرت تا یک سالگی استفاده شد

ممخمل نگیر من مخمل گرفتم الان ک هوا گرم شده خیلی بچه عرق میکنه توش

قنداق سوییسس کافیه
کریر خیلییی بدرد نخور و بد باره

سوال های مرتبط

مامان نازلی جونم💕🩷 مامان نازلی جونم💕🩷 ۱۲ ماهگی