من از خدامه درد داشته باشم خودم و نیاز به آمپول فشار نباشه تا زمانی که خونریزی نباشه و انقباض ها منظم نباشه جای نگرانی نیست ولی هر هفته باید ویزیت بشید اگر طبیعی میخوای باید معاینه بشی
بروزایشگاه عزیزم من دردپریودی داشتم رفتم دیدم دوسانتم سزارینی هم بودم وسرکلاژ
دوش آب گرم خیلی جوابه . برو زیر دوش کمرتو ماساژ بده
خیلی شدید بود برو زایشگاه اکه کمه عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.