از ۶ عصر تا الان دلدرد کمردرد پریودی دارم
چیکار کنم؟

۴ پاسخ

من از خدامه درد داشته باشم خودم و نیاز به آمپول فشار نباشه تا زمانی که خونریزی نباشه و انقباض ها منظم نباشه جای نگرانی نیست ولی هر هفته باید ویزیت بشید اگر طبیعی میخوای باید معاینه بشی

بروزایشگاه عزیزم من دردپریودی داشتم رفتم دیدم دوسانتم سزارینی هم بودم وسرکلاژ

دوش آب گرم خیلی جوابه . برو زیر دوش کمرتو ماساژ بده

خیلی شدید بود برو زایشگاه اکه کمه عادیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد