مامانا خیلیی دل‌درد کمردرد پریودی دارم شماهم اینجورید؟

۳ پاسخ

ورزش کن دهانه رحمت باز شه
من از ۳۴ ۳۵هفته ورزش میکردم ۳۶هفته کیسه ابم پاره شد گفت یه سانتی گفتم اوووو ۲هفته ورزش میکردم که بشه یه سانت😂😂😂🤣🤣🤣

اره. منم همینم. یه سره درد میگیره ول میکنه

طبیعی ماه دردن ..ولی ی سرهم برو دکتر که خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان مهرو♥️ مامان مهرو♥️ روزهای ابتدایی تولد