۴ پاسخ

تو بیمارستان داشتم خونه قشنگ درد بخیه بود

من ماساژ رحمی خییییلی زیاد دادن چون خونریزی شدیدی داشتن درد داشتم
الانم شکم و کمرم درد میکنه زیاد بشینم شیاف میذارم

اره من خیییلی داشتم ولی تو‌همون بیمارستان بود

کمردردت بخاطر بی حسیه

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی