خانوما بعد سزارین شیر داشتین ؟؟

۸ پاسخ

من اولاش نداشتم گالاکتومید و لاکتاول خوردم خداروشکر بهترشد
سزارین ممکنه تا 14 روز شیر دیرتر بیاد

نه آدم نداره طبیعیه
ولی با شیشه شیر بهش شیر خشک نده که بعدش سینه خودتو بگیره با از این سرنگ کوچیک ها چند تا بکیر تمیز با اونا بده چون عادت کنه شیشه عین پسر من سینه نمیکیره دیگه

اره اولش سیر میشه شاید بعدن کمی گریه کنه بلخره قبل سزارین نباید چیزی بخوری بعدش همینطور تا بخواد شیر بیاد کمی طول میکشه به خاطر همین میگم بعد مرخص شدن تغذیه مناسب داشته باشی

به خاطر درد سزارین شیر اول کم میاد بعد اینکه تغذیه خوب داشته باشی کم کم شیرت زیاد میشه

منظورم اینه همون لحظه بعدش بود؟

شیر داشتن یا نداشتن زیاد ربطی به نوع زایمان نداره خداروشکر

شیر داشتن ربطی ب طبعیی به دنیا آوردن یا سزارین نداره

بله من سزارین شدم و شیر خودمم میدم فقط از روز سوم شیر خشک هم در حد دو وعده در روز هم میدم

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی