خانوما این بتا برای چند هفته است؟

تصویر
۴ پاسخ

عه من پنج هفته بودم اما بتام ۷۰۰ بود حس میکنم خیلی زیاد داری من هیچی ندارم😂

۵ هفته حدودا

تقریبا ۶هفته میشه یعنی ۵هفته روتموم کنی بری ۶هفته

همون هفته ۵

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته یازدهم بارداری
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۳ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری