سلام وقت بخیر ، من یکی از دوستام ۶ روز از عادتش گذشته و امروز رفته آزمایش داده مثبت هست ولی بتاش خیلی پایینه دکتر بهش گفته اگر اینجوری پایین باشه یعنی حاملگی خارج از رحم هست . بتاش ۷۵ بوده فکرکنم نرماله تو این ۶ روز اول؟؟؟
سلام عزیزم احتمال داره که بارداری چند قلویی داشته باشی
بله عزیزم ..مبارکه
مبارکه خانوم😍😍
مبااارکه میشه برا منم دعااااا کنی
عزیزم خیلی خیلی مبارکع انشالله ب خوشی بارداری رو ب سر ببری❤️
مبارکه🌸
برا من و همه اقدامیها دعا کن🙏🏻
آره عزیزم عالیه
مبارکه 🌹
ماشالا عالی چند روز از موعد گذشته
مبارک باشه گلم بستگی داره چند روز از موعودت گذاشته باشه
چند روز از،موعدت گذشته
مبارکه عزیزم انشاالله به خوشی
آره عزیزم
اره عزیزم
فکر کنم آره
مبارکه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.