خانوما این بتا نرمال برای هفته من

تصویر
۱۵ پاسخ

سلام وقت بخیر ، من یکی از دوستام ۶ روز از عادتش گذشته و امروز رفته آزمایش داده مثبت هست ولی بتاش خیلی پایینه دکتر بهش گفته اگر اینجوری پایین باشه یعنی حاملگی خارج از رحم هست . بتاش ۷۵ بوده فکرکنم نرماله تو این ۶ روز اول؟؟؟

سلام عزیزم احتمال داره که بارداری چند قلویی داشته باشی

بله عزیزم ..مبارکه

مبارکه خانوم😍😍

مبااارکه میشه برا منم دعااااا کنی

عزیزم خیلی خیلی مبارکع انشالله ب خوشی بارداری رو ب سر ببری❤️

مبارکه🌸
برا من و همه اقدامی‌ها دعا کن🙏🏻

آره عزیزم عالیه
مبارکه 🌹

ماشالا عالی چند روز از موعد گذشته

مبارک باشه گلم بستگی داره چند روز از موعودت گذاشته باشه

چند روز از،موعدت گذشته

مبارکه عزیزم انشاالله به خوشی

آره عزیزم

اره عزیزم

فکر کنم آره
مبارکه گلم

سوال های مرتبط

مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری