خانوما برای هفته ۶ بتا ی ۱۵۰۰ کمه؟؟؟؟

۷ پاسخ

بستگی داره یه سریا بالاست بتاشون یه سریا کمه

خیلی استرس افتاد به جونم رشد نکرده یعنی زیاد نرفته بالا

اولین بتام ۴۷۰ بود دکتر آزمایش کلی نوشته بعد یه هفته شده ۱۵۰۰

عالیه

چرا بتا دادی عزیزم

چرا بتا دادی

بتا تو ۶هفته برای چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه💜 مامان پناه💜 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی