۵ پاسخ

بدای هفته ی تو طبیعه

باید تکرار کنید ۴۸ساعت بعد و عددش اگر ۲برابر بشه مشکلی نداره

من ی چیزی ک فهمیدم تو این بارداری اینه ک اصلا عدد بتا مهم نی،مند۱۰ روز بعد موعد آزمایش دادم ۷۹ بود بتام،خداروشکر الان ۱۶ هفتم تا الانم همه چی خوب بوده

بستگی داره چند روز بعد موعدت آز داذه باشی

من ۸۵ بود قبل پریودی در یک روز

سوال های مرتبط

مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نی نی🍓❤️ مامان نی نی🍓❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری