۶ پاسخ

مگه قرارع کاری کنی بتات بالابره؟😮‍💨😂

خوبه مبارکه به دکترت بگو اگه نیاز بود فردا تکرار کن

لقاح دیر صورت گرفته گلم.نگران نباش هفتت بره بالاتر..خودش میره بالا

خوبه عزیزم مبارک😍

چند روز تاخیر داشتی و چه علائم داشتی

برای ازمایش اول خوبه کم کم خودش باید بره بالادیگ مگه میشه کاری کرد برلی بالابردنش

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه روزهای ابتدایی تولد