من اخر شب بود شیردادم نمیدونم بعد چنددقیقه اهن دادم ولی خب خیلی بالا اورد نمیدونم تاثیر قطره بود یا بخاطرواکسن خلاصه خداروشکر بالا اورد اگه بخاطردارو بود
از دیروز پسر منم زده استفراغ میکنه و هیچیم نمیخوره
اره من امروز زده پسرم بالا میاره هعی
دختر منم یه هفته استفراق میکرد
اره دختر من تا دو روز شدید استفراغ میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.