بچم خیلی بد خواب و کم خوابه چیکار کنم 😭

۲ پاسخ

قنداق کن از اینا که سیسمونی ها دارن حالت کیسه هست خیلی خوبه
دیگه شبا هر شب یه لالایی ثابت براش بخون نور خونه کاهش بده سیرش کن پوشکش عوض کن
روزا حتما از اتاق خواب ببر بیرون نور روز بهش بخوره حتی از پشت پنجره ما حیاط داریم میبرم داخل حیاط یا ببر داخل تراس بذار فرق شب و روز رو یاد بگیره
چون تو بدن نوزادا هورمون خواب فعلا ترشح نمیشه
انجام یه سری کارهای تکراری باعث میشه بچه وقتی اون کارو موقع خوابش انجام بدی شبای دیگه با انجام همون کارا خوابش بگیره
مثلا دختر من ساعت ۱۰ و نیم ۱۱ شروع می‌کنه گریع کردن من اوایل نمی فهمیدم چشه شیر میدادم بعد فهمیدم این ساعت خوابشه
دیگه یه لالایی ثابت میخونم الان امشب گریه میکرد تا اینو خوندم بدنش شل شد

دل دردی چیزی نداره

سوال های مرتبط