کمه با دکتر مشورت کن چون کم کم بجه وزن میگیره منم نفهمیدم طول سرویکسم کم شده بود دهانه رحمم باز شد
رعایت کنی خیلی بهتره نزدیکی نداشته باش پیاده رویی نکن
نه کم نیست.برا من ۳۴بود.و دکتر گف نرماله نگران نباش
استراحت مطلق بودم فقط یه بار تو پنج ماه رفتم یکم پیاده روی
منم تو ان تی ۳۴ بودم
جفتمم یکم پاین بود
دکتر گفت خوبه ولی رعایت کن تا جایی ک میتونی ک پایین نیاد
رابطه هم گفت دوهفته یبار سطحی داشته باش در حد دو سانت و اروم
من کلا خودمو مثل استراحت مطلقا کردم ک پایین تر نیاد
دو روز یبار اندازه ی دو روزم ناهار پختم
هفته ای یبار خونه تمیز کردم بیشتر شوهرم کمک کرد
از خونه بیرون نرفتم کلا دراز کشیدم
شیافم گاهی میگذاشتم
تازه انومالی همون ۳۴ بود
یعنی اینهمه رعایت ۱ سانتم بالا نرفتم
اگه رعایت نکرده بودم هیچی دیگه کلی میومد پایین
خوبه ولی زیاد راه نرو کار نکن استراحت نسبی داشته باش ک بیشتر نیاد پایین
خوبه.ولی مراعات کن
یکم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.