طبیعی هست برامنم همینجوری بود
منی که قبل زایمام پاهام ورم نداست بعدش ورم کرد کم کم خوابید
ماله جراحیه عزیزم من که گریه میکردم چرا تو بارداری باد نکردم الان زایمان کردم این همه ورم 🤣
عادیع من اصلا ورم نداشتم تو بارداری بعد زایمانم ورم کردم زودم از بین رفت
طبیعیه اگر خیلی شدید نباشه
طبیعیه منم تا یک هفته ورم زیاد داشت پاهام
زیاد نشستین؟
چون من وقتی زیاد مینشیتم اینجور میشد
دراز می کشیدم زیر پاهامو بلند میکردم خوب میشد
عادیه گلم تا ۲۰ روز
کم کم ورم میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.