۶ پاسخ

بله میشه.همسرتون قرص اورامین اف بخورن عالیه.من با همون نتیجه گرفتم

مال من تحرکش۳۰حامله نمیشم

اره قبل عملش ۵٠بود الان۵۵

تحرک و تعداد اگر بیشتر بود بهتر میشد. ولی شانس بارداری طبیعی هنوز هم هست.

مورفولوژی ۵۵ که باید بلای ۴ باشه
اما تعد و تحرک خیلی کمه

ولی چون مورفولوژی خیلی بالاست و خوبه با مکمل مصرف کردن فرتیل اید و بعدش هم آی یو آی امکان داره زودتر نتیجه بگیری

مطمئنی مورفولوژی ۵۵؟

سوال های مرتبط