بله میشه.همسرتون قرص اورامین اف بخورن عالیه.من با همون نتیجه گرفتم
مال من تحرکش۳۰حامله نمیشم
اره قبل عملش ۵٠بود الان۵۵
تحرک و تعداد اگر بیشتر بود بهتر میشد. ولی شانس بارداری طبیعی هنوز هم هست.
مورفولوژی ۵۵ که باید بلای ۴ باشه
اما تعد و تحرک خیلی کمه
ولی چون مورفولوژی خیلی بالاست و خوبه با مکمل مصرف کردن فرتیل اید و بعدش هم آی یو آی امکان داره زودتر نتیجه بگیری
مطمئنی مورفولوژی ۵۵؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.