من وحشت داشتم ازش از بس بد گفته بودن ازش
ولی واقعا برام راحت بود فقط اخراش یکم ضعف کردم
عزيزم ميشه بگي چجوريه ازمايشش؟منم ٢،٣ هفته ديگه بايد بدم اين ازمايشو ولي نميدونم چجوريه؟
من سر دوتایی قبلی اذیت نشدم ولی اینبار سر سومی حالت تهوع گرفتم البته دیر رفتم ساعت۱۱بعد تا ۲ناشتا با ریفلاکس شربت خوردم دیگه حالم داشت بد میشد
خیلی بده لعنتی خیلی
سرما خورده بودم این آزمایش دادم کل مدت آزمایش حالت تهوع سرما خوردگی سر جاش لکه بینی هماتوم اصلا داغون بودم
کل سه ساعت آزمایش روی تخت اورژانس دراز کشیده بودم .
از خاطرات تلخ ولی شیرین بارداری
ازش متنفرم من سر دخترم خوردم تا ۲ماه نشد چیزی بخورم انگار اسید خورده بودم کل کلو سوخته بود بعد بالا میاوردم حتی اب متنفرم ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.