۵ پاسخ

من نان میدم کمکی ،تا الان که بهش ساخته

از چه نظر؟؟ هر کدوم برا یه چیزی خوبه
اما بیس همه یکیه فرقی ندارن
گیگوز و نان

ازقدیمیا ایزومیل خوبه ازجدیدا ببلاک وآپتامیل همه میگن بهتره

خیلی فرقی نداره هرکدوم مخصوص یه کاریه
ولی آپتامیل و ببلاک بهترن مثل این که

گیگوزقدیمه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۹ ماهگی
مامان رُزی🌹 مامان رُزی🌹 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی