۸ پاسخ

بستگی داره چی به بچه بسازه. همه شیر خشک ها یکی هستن . تمام مواد مغذی شون یکیه . پسر من نان و گیگوز بهش نساخت ولی اپتامیل بهش ساخت . اینجا هم بپرسی هرکی هرچی که بچه ش میخوره رو میگه خوب قطعا .

من سیمیلاک توتال کامفورت میدم، راضی هستم

از خارجی اومدم ب ایرانی اپتامیل

سوپرامیل

من گیگوز میدم راضیم

من ببلاک میدم راضی ام

نان اوپتی پرو هم خیلی ویتامین و اینا داره هم وزن دهیش عالیه من که نان میدم

ببلاک بنظرم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان آرتا🐣🩵 مامان آرتا🐣🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ مامان امیرعلی🧸🩵🕊️ ۱۲ ماهگی