۷ پاسخ

من از زانوبه پاین درد میکنه وساق پام گرم میشه
نمیدونم چرا سزارینم شدم

من دقیقا جای آمپول بی حسی درد می‌کنه

کلا تا ۶ ماه بعد از زایمان بدن داغونه میشیم انگار پیرزنا
از یه پله ساده هم به بدبختی بالا میریم
درست میشه

منم از لگنم تیر میکشه تو ران و ساق پام

اررره
وای خیلی بده مخصوصا صبحا

پاشنه پا که سهله کل استخوان های بدنم درد میکنه از کمردرد و پا درد تا گردن و غیره

من. از لگن تیر میکشه تا ران هام

سوال های مرتبط