و منی ک نمیدونم اینا چین ک گفتی😐😂😂
نوک بینی و روی گونه هایلایتر بزن
کانسیلرم نسبت به فرم صورتت ببین کجاهارو میخوای بیرون بیاری اونجاها بزن
کانتورم جاهایی که میخوای بره تو مثل جاهایی از پیشونی یا خط فک
من یه کانسیلر دارم رنگ پوستمه اونو جای جوش دو سه تا رو صورتم هست میزنم رو اونا یه کانسیلر روشن تر هم دارم ترکیب با اون یکی میزنم پشت پلک و زیرچشم
هایلایت هم سیب گونه میزنم بعد با براش رژگونه پخشش میکنم با رژگونم قاطی میشه خیلی خوشگل میشه
جاهایی ک میخاد برق بیوفته رو هایلایتر باید بزنی مث نوک بینی و بالای گونه ها
کانسیلر هم بستگی ب کانتورت داره معمولا زیر چشم روی بینی
کانسیلر زیر چشم چونه زیر خط گونه
هایلایتر روی سیب گونه و نوک بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.