بزار روی قصری که نبینه
والا منم دیدم ولی دختر داییم یکم صابون گذاشتن رفت هم راحت دستشویی کرد دیگه هم از ترس ریخت انگار خوب بود
اره پسر من بشدت میترسید هر تیکه پی پی میکرد فورا اب مریختم
میگفتم باهاشون بابای کن برن خونشون
مثلا هر کدوم ب ی شکلی تشبیه میکردم مکافاتی بود خخ
زن عموم به نوش یاد داده که بریم اشغالاتو بریزی فک کنم دوسالشه
یادش بده اینا آشغالن
دختر من این مشکل رو داشت
حتی اون اوایل ایستاده جیش یا پی پی میکرد خیلی غصه خوردم تا اینکه خودش یه روز نشست
واسه پی پی هم میترسید یبوست گرفته بود
واسش برچسب خریدم که اگه پی پی کنی به عنوان آفرین بهش بدم
رو دستاش میزدم برچسب رو یا رو لپاش ذوق میکرد ... خیلی زود هم همکاری کرد ...
یه چیز خوندم ی جا شاید خنده دار بیاد ولی نوشته بود ب پسرم میگم بزار پی پیت بیاد بره پیش خانوادش منتظرشن بره اونجا بازی کنه اونم مشتاقانه انجام میده😂
منم خیلی شنیدم این موردو برای بیشتریا پیش میاد انگار
شنیدم میگن بچه باید ببینه یا بفهمه که بزرگترام پی پی میکنن تا نترسن
بله ممکنه بت سه بعضی از بچه ها گمان میکنن عضوی از بدنشون داره ازشون جدا میشه باید صبوری کنید
فکر نکنم از پی پی بترسه شاید دردش میاد یا یبوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.