۹ پاسخ

بزار روی قصری که نبینه

والا منم دیدم ولی دختر داییم یکم صابون گذاشتن رفت هم راحت دستشویی کرد دیگه هم از ترس ریخت انگار خوب بود

اره پسر من بشدت میترسید هر تیکه پی پی میکرد فورا اب مریختم
میگفتم باهاشون بابای کن برن خونشون
مثلا هر کدوم ب ی شکلی تشبیه میکردم مکافاتی بود خخ

زن عموم به نوش یاد داده که بریم اشغالاتو بریزی فک کنم دوسالشه
یادش بده اینا آشغالن

دختر من این مشکل رو داشت
حتی اون اوایل ایستاده جیش یا پی پی میکرد خیلی غصه خوردم تا اینکه خودش یه روز نشست
واسه پی پی هم میترسید یبوست گرفته بود
واسش برچسب خریدم که اگه پی پی کنی به عنوان آفرین بهش بدم
رو دستاش میزدم برچسب رو یا رو لپاش ذوق میکرد ... خیلی زود هم همکاری کرد ...

یه چیز خوندم ی جا شاید خنده دار بیاد ولی نوشته بود ب پسرم میگم بزار پی پیت بیاد بره پیش خانوادش منتظرشن بره اونجا بازی کنه اونم مشتاقانه انجام میده😂

منم خیلی شنیدم این موردو برای بیشتریا پیش میاد انگار
شنیدم میگن بچه باید ببینه یا بفهمه که بزرگترام پی پی میکنن تا نترسن

بله ممکنه بت سه بعضی از بچه ها گمان میکنن عضوی از بدنشون داره ازشون جدا میشه باید صبوری کنید

فکر نکنم از پی پی بترسه شاید دردش میاد یا یبوست داره

سوال های مرتبط

مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان دیار♥
لیا♥ مامان دیار♥ لیا♥ ۷ ماهگی
تجربه از پوشک گرفتن
امیدوارم ب درد کسی بخوره
اول اینکه صبر داشته باشین و وقتی خواستین اقدام کنین اصلا بچه رو دعوا نکنین ک از دستشویی رفتن برا خودش غول میسازه
دوما بچه خودش امادگی داشته باشه مثلا من پسرم پوشکاشو همش در میاورد و اینکه من وقتی اقدام کردم تا یک هفته هیچ جا نرفتم چون پوشک رو یک دفعه از پسرم گرفتم نمیخاستم ریسک کنم و جایی برم پسرم اگه خطا میکرد شاید من عصبانی میشدم و اذیت میشد پس تا یک هفته ده روز فقط با شوهرم میرفتیم تو ماشین در حد نیم ساعت دور میزدیم و من رنگ انگشتی برای پی پی و سبد خوراکی برای دستشویی داشتم ولی بچمو شرطی نکرده بودم هر دفعه ک خودش میگفت جیش و واقعا جیش میکرد یه خوراکی از سبد انتخاب میکرد و با این روش خداروشکر خطا اصلا نداشت و برای پی پی هم من اول براش این داستانو تعریف کردم ک پی پی تو شکمت وقتی دلشون برا مامانشون تنگ میشه بهت میگن ک ما پی پی داریم و تو باید اونا رو ببری دستشویی پیش مامانشون و اگه نبری تو شکمت گریه میکنن و تو دل درد میشی و هر بار ک میرفتیم دستشویی و پی پی میکرد اجازه میدادم با رنگ انگشتیاش بازی کنه و این باعث شد ب عشق بازی و نگرانی پی پی هاش برای جدایی از مامانشون دستشویی بره و خطا نداشته باشه. تقریبا این سبک دستشویی یک هفته انجام دادم و کم کم سبد خوراکی و رنگ انگشتیا رو کم کردم و الان دو سه ماهی هس از پوشک گرفتم و حتی دو بار مسافرت طولانیم رفتیم خطا نداش♥♥