مال منم امروز ۳۷روزه خیلی تاخیر دارم افتضاح 😔
عزیزم میشه چیزایی ک روی مورفولوژی و اسپرم همسرت تاثیرداشت رو بهم بگی من همسرم واریکوسل نداره اما در اف ای و مورفولوژیش افتضاحه
من ۱۴ روز تاخیر دارم
دو روز پیش بی بی گذاشتم خط تبخیر انداخت
بعدش مارک مدیکور گذاشتم منفی شد پریودم نمیشد اعصابم خورده چرا اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.