۳ پاسخ

مال منم امروز ۳۷روزه خیلی تاخیر دارم افتضاح 😔

عزیزم میشه چیزایی ک روی مورفولوژی و اسپرم همسرت تاثیرداشت رو بهم بگی من همسرم واریکوسل نداره اما در اف ای و مورفولوژیش افتضاحه

من ۱۴ روز تاخیر دارم
دو روز پیش بی بی گذاشتم خط تبخیر انداخت
بعدش مارک مدیکور گذاشتم منفی شد پریودم نمیشد اعصابم خورده چرا اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان انور مامان انور هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو گیلاس🍒 مامان آلبالو گیلاس🍒 هفته ششم بارداری