۳ پاسخ

من دادم فقط تو همون مدتی که میدادم خوب بود بعدش نه

من دادم خود شربت هم اورد بالا نمی‌دونم چرا

من دادم
اصلا تاثیر نداشت
خیلی بیخود بود دیگه ندادم

سوال های مرتبط