۷ پاسخ

من برا ۷ماهگی لباس رونالدو رئال مادرید گرفتم. چون شماره ۷ با کیک طرح توپ⚽ قشنگ ست شد

من که هر‌ماه یه کیک کوچیک میگیرم با شمع عددش ازش عکس میگیرم و تمام خیلی سخت نگیر

من همه ماهگردا رو ساده گرفتم 😅
خوابوندم روی تختش با یه عدد کوچولو
هربار با یکی از عروسک هاش
تولدشم میخوام همه اون عروسکارو بزارم براشون کلاه تولد درست کنم عکس بگیرم

بچه ها پیام بدید به این ایدی روبیکا بیاید تو چالش رژیم فستینگ ۴۰ روزه از فردا شروع میشه dream_magic

با پفیلا عدد ۷ درست کن و لپ تاپ اگه داری بذار کنارش با نوشابه اینا
تم فیلم دیدن

والا من که تاحالا ماگردنگرفتم هروقت عشقم بکشه عکس میگیرم

ی موقعه خسته میشی😂😂

سوال های مرتبط