یه داروهایی مجاز هست اما من از ترسم نخوردم و چقدررررر طول کشید مریضیم. سرماخوردگی هم نبود انگار کرونا بود سرفه هام تموم نمیشد
سرماخوردگی بزرگسالان یا همون آدولت کلد
و استامینوفن ساده ۵۰۰
شربت برون کلد بگیر بخور واسع گلوت
قرصم کلداستاپ بخور
آموکسیسیلین فک کنم بشه خورد
دیفن هیدرامینم نخور غرغره کن بریز دور
آب نمکم غرغره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.