۳ پاسخ

برمن که خیلی زیادبود الانم هس ولی کمتر

خیلی درد داره اصلا نمیشه زیاد نشست یا وایساد و راه رفت همش باید بخوابی یکم آروم شه

برای من که کمرم انگار داشت از وسط خورد میشد زیاد میشستم زیر دل ام هم مثل دلپیچه پریودی بود

سوال های مرتبط