بعدازسه روزگی بازکی بایدببریم مراقبت بهداشت؟؟؟؟

۷ پاسخ

به من گفت ۱۵ روزگی و ۱۵ روزگی هم رفتم گفت یک ماهگی بیار

صفحه اول کارت واکسن رو نگاه کنید تمام زمان هایی که نیازه بهداشت ببرید رو نوشته عزیزم❤️
3 روزگی .14 روزگی.30 تا 42 روزگی.2 ماهگی 4 ماهگی 6 ماهگی 7 ماهگی 9 ماهگی 1 سالگی 15 ماهگی 18 ماهگی و 24 ماهگی و بعد ازون سالیانه تا 6 سالگی🌹

۱۴ روزگی

معمولا میگن 15 روزگی و بعد ماهیانه. البته اگر خودشون همون 3 روزگی بهتون نگفتن که 15 روزگی مجدد ببرید نیازی بهش نبوده. بقیه اش اگر ماهیانه برای چکاپ پیش دکتر میرید دیگه نیازی نیست بهداشت هم ببرید. چون قد و وزن رو چک میکنن برای جدول رشد کودک. همون موقع واکسن که ببرید چکش میکنن

یک ماهگی

یک ماهگی و دوماهگی

30,,تا 40 روزگی

سوال های مرتبط

مامان سه جوجه💙💙💖 مامان سه جوجه💙💙💖 ۴ سالگی