۹ پاسخ

من خریدم عزیزم. سایز۱۲ رو ۱۱و نیم میگفت ولی تو دیوار گشتم یدونه پیدا کردم با نو اصلا فرقی نداره کاملا در حد نو ۵ملیون خریدم🤣تازه بازم چون زدم ۴/۷۰۰دادم اخرس🤣🤣🤣🤣
صاحبش میگفت بچم فقط توخونه بازی کرده باهاش

خیلیی گرونه مخصوصا نو
ولی بگردی میتونی پیدا کنی
من بردار شوهرم دوستش داشت میفروخت ۴ تومن گرفته بود تمیز بود

من از دیوار پیدا کردم نو بود بچش اصلا سوار نشده بود چهار تومن خریدم

من ۱ماه پیش برا دخترم خریدم سایز ۱۲
۱۳میلیون وخورده ای

من دست دو هریدم سایز۱۲ .۲تومن راضیم
الان نوبخری زودکوچیک میشه بایدعوض کنی

واسه بچه ۴ ساله سایز چند خوبه دوچرخه ؟

سایز 16 تضمینی کرد کیفیتشو 16500

سایز ۱۶ خریدم ۱۸

من تازه سایز ۱۶ خریدم ۱۸ تومن

سوال های مرتبط