۲ پاسخ

من پماد استریل چشمی خریدم برا دخترم هر 12ساعت زدم خوب شد سریع

یه چشم دختر منم عفونی شده بود ولی آبریزش نداشت دکتر بهش قطره باکتی ماید داد خوب شد گفت عفونته

سوال های مرتبط

مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی