۸ پاسخ

تا سه ماه و نیم بعد زایمان رابطه نداشتم

شدن میشه ولی احتمال عفونت حاد زیااااااااده ارزششو داره آیا

من که داشتم 🙁
ولی ترشحات زرد بود

تا چهلمت باید صب کنی

ن اصلا نمیشه احتمال عفونت بالاس

تا ۴۰ روز نباید رابطه داشت
عوارضش رو بعدا نشون میده

نباید داشته باشی چون هنوز رحمت خوب نشده و عفونت شدید میگیری

تا وقتی که خون ریزی داری خوب نیست انجام بدی تا ۴۰ روز سیع کن انجام ندی

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان پسرطلای مامان مامان پسرطلای مامان ۳ ماهگی