خوشکلا بعد زایمان میرید خونه خودتون یا مادرتون؟؟؟؟

۱۸ پاسخ

صددرصد خونه ی خودم
خوب ادم توخونه زندگیه خودش خیلی راحت تره بعد دوس ندارم باعث زحمت خانوادم بشم خوب اوناهم گناهی نکردن تواین گرونیا با اون همه مهمون ک هرروز میان سرمیزنن توخرج بیفتن ما داریم بچه دار میشیم قرارنیست برم سربارخانوادم بشم اذیتشون کنم میمونم خونه ی خودم شوهرم وظیفشه واسه زن بچش توخونه ی خودم هزینه کنه

خونه مادرم

صد در صد خونه خودم
بهشونم گفتم تایم مغرب به بعد یا شب واسه خواب. کسی خونمون نباشه...
خودم و شوهرم و بچم تنها باشیم.
اینقدر بدم میاد کل فک و فامیل میریزن تا مدت هااا خونت. حالا قصدشون کمکه خدا خیرشون بده.
اما صلاح خانواده خودمو بهتر میدونم... دوست ندارم کسی دائم خونم بمونه که همسرمم راحت نباشه.

مامانم

من خونه خودم انشاالله

من تا چله خونه مامانم بودم

من میخواستم خونه خودم باشم ولی مامانم گفت من اینجوری اذیت میشم چون هی باید تو راه رفت آمد خونه شما و خونه خودم باشم .... دیگه انشالله میرم خونه مامان

بچه اولم‌که ده روز اول خونه خودم بودم مامانم پیشم بود بعدم رفتم خونه مامانم تا چهل روزگی بچه
ولی این سری دیگه شاید نرم خونه مامانم و کلا بمونم خونه خودم

ازمامانم دورم میرم خونه مادرشوهر

منم اولش میام خونه خودم
ولی مامانم بخواد بره منم باهاش میرممم

قطعا خونه خودم چون واقعا راحتترم از همه نظر بعدشم مهمونی چیزی بخواد بیاد دوست دارم خونه خودم بیان

خونه خودم هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

خونه ی خودم انشالله ، مامانم میاد پیشم

خونه ی خودم
مامانمو و مادرشوهرمم میان پیشم

خونه خودم میمونم از همه لحاظ بهتر و راحت ترم و زودتر میتونم از پس بچه داری بر بیام

ایشالا خونه خودم هیجا خونه خود آدم نمیشه از همه لحاظ راحت ترم دورم خلوته سرو صدا تو سرم نیس اینجوری میگم مامانم بیاد پیشم

خونه خودم، با خونریزی و بی‌حوصلگی ترجیح میدم خونه خودم باشم

سلام اول چون دور هستم ازشون تا سر پا بشم‌ده پانزده روز اول مامانم و مادر شوهرم میان پیشم
ب محضی ک حرکت کردند منم میرم همراهشون😂تا ببینم کی دیگه بشه برگردم خونم

سوال های مرتبط