خانومای گل طبیعی یا سز؟؟؟؟؟
منکه طبیعی

۲۱ پاسخ

طبیعی انشالله

منم طبیعی

سزارین

سزارین 🫣

از دوتاش میترسم ولی ترجیحم طبیعیه

طبیعی

منم اگه خدا بخواد طبیعی.
طبیعی خیلی بهتره

صد در صد طبیعی

طبیعی به امید خدا بدنم ضعیف شده
انشاالله دعا کن بتونم دنیاش بیارم🥹😥

سزارین

منم طبیعی

سزارین

انشاالله طبیعی

طبیعی

صدرصد سز

من سزارین🤰🏻

سزارین

سزارین

بدترین طبیعیه بخدا من خیلی تجربه بدی داشتم

منم طبیعی میخواستم ولی دکتر گفت جفتت پایینه نمیشه

میترسم و هنوز تصمیم نگرفتم 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری