دکتر ب من گفت بچه ها چیزیو میخان بشناسن و کشف کنن میخورن دستاشو داره میشناسه میخوره اصلا دستشو میکنه دهنش در نیار شما
لثه سفت میکنه .یک عادت بچه هاس که از۳شروع میکنن
اگه باحرص باشه احتمال خارش
رفلاکس وکولیک،داره
چون تو سنیه که دستاشو تازه داره میشناسه و بچه ها با تو دهنشون گذاشتن چیزای مختلف میشناسن خیلی دستشو تو دهنش میزاره، تو این سنا نی نی ها تازه قدرت کنترل آب دهنشون رو پیدا میکنن برای همین آب دهنشون خیلی میریزه
ویهان به مرحله گاز گرفتن صورت وچونه من کرده جدیدا😂😂😂
بچه منم همش از دهنش آب میره دستش دهنش. از لثه هاش
دندون
دکتر گف رفلاکسه☹️.
لثه هاش سفت میشه یا داره دندون در میاره
احتمالا داره دندون در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.