سلام مامانا آب دهن بچم خیلی میره چی کنم

۴ پاسخ

بچه منم از دو ماهگی آب دهن زیاد میریزه بعضی بچه ها اینوطری هستن الان بهتر شده

پسر م ابریزش زیادی نداشت ولی چن شب بیقراری میکرد شش هفت بار بیدار میشد گریه میکرد بعد پنج شب دندونش اومد بیرون الانم هنوز اون یکی کانل نیومده بیرون بغلی قشنگ اومده بالا و مشخصه بازم نق نق میکنه هم خودش اذیته هم من دم پریودیمه تحملم خیلی کم شده دارم روانی میشم

بخاطر اینکه دندون در میاره

شاید داره دندون در میاره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی