بچه منم از دو ماهگی آب دهن زیاد میریزه بعضی بچه ها اینوطری هستن الان بهتر شده
پسر م ابریزش زیادی نداشت ولی چن شب بیقراری میکرد شش هفت بار بیدار میشد گریه میکرد بعد پنج شب دندونش اومد بیرون الانم هنوز اون یکی کانل نیومده بیرون بغلی قشنگ اومده بالا و مشخصه بازم نق نق میکنه هم خودش اذیته هم من دم پریودیمه تحملم خیلی کم شده دارم روانی میشم
بخاطر اینکه دندون در میاره
شاید داره دندون در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.