عزیز برای هر مشکلی که برات پیش میاد حتما با دکترت مشورت کن، نشد با بهداشت تهش نشد برو بیمارستان.. بدن با بدن فرق داره ماها داریم بار بزرگیو به دوش میکشیم تا همینجاشم کلی استرس و فشار روانی در کنار همه دردا و تغییرات فیزیکی بدنمون تحمل کردیم حیفه بخاطر یه سهل انگاری کوچیک خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد. هر چیزی نگرانت کرد نذار استرسش خودتو فرشته کوچولوتو درگیر کنه از کسی که تخصص اینکارو داره کمک بگیر تا خیالت راحت شه.
ای بابا هرچی میشه میگن یا برو بیمارستان یا برو زایشگاه خواهر اصن اینجا سوال نپرس فقط استرس بهت میدن فقط
نه طبیعیه... اگر هرزگاهی هست
فداتشم انقباض تو هفته شما زوده منم داشتم رفتم پیش دکترم دارو داد بنظرم با دکترت در میون بزار من داروهامو خوردم انقباضاتم کم شد
اره عزیزم برو بیمارستان منم مث تو شدم از ساعت ده شب مقاومت کردم نرم تا یکو نیم شب ولی اگه نمیرفتم امپول و اینا نمیزدن همون شب تو تخت زاییده بودم ان اس اتی برام تو بیس دقه شش تا درد شدید ثبت کرد
خیلی خطرناکه همیشه دکتر هم بد نیست که مقاومت کنی
منم مثل شمام nst دادم دکترم گفت انقباض داری شیاف پروژسترون داد بهم گفت هر شب بزن حالا شمام به دکترت بگو احتمالا شیاف بده بهت
اگه دردها میزنه به کمرت نشونه انقباضه باید بری بیمارستان بهت آمپول و سرم میزنن و انقباض رو متوقف میکنن
وقتی نشانه زایمانه که تو یک ساعت بیشتر از چهاربار تکرار بشه
تایم بگیره ببین هرچند دقیقه یکبار اگ منظم بود برو زایشگاه
اگه دردت منظومه و انقباضم داری ی سر برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.