۷ پاسخ

تب شیر کردی البته باید روز سوم میکردی که سینه هات پرشه
حالا سینه هاتو بدوش تا سنگ نشده

برو دوش بگیر زیر دوش شیرتو بدوش تب شیر چون سینه آن پر شده

برو دکتر گلم

ماک ب این حالت میگیم بچه آروق زده ب سینه و میریم دکتر دارو بهمون میده شمارو نمی دونم بهش چی میگین. اما ما حتما میریم دکتر تا خوب شیم سینه سفت میشه درد داره تب لرز شدید میشه آدم

تب شیره

تب شیر

نگران نباش قتی شروع به شیر دادن می‌کنی این موضوع پیش میاد
دیگه تکرار نمیشه

سوال های مرتبط

مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی