۵ پاسخ

اخ اخ اخ… شروع کولیکه دیگه

دختر من۳ روز دیگه ۲ ماهش تموم میشه هنوز هم همینطوره

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

تصویر

حتما کولیک داره

خب شکمش بایدکارکنه نفخ داره شکمش روماساژ بده پاهاشوجم کن داخل شکمش روزی چنبار

سوال های مرتبط